pictures partly missing in frontend

Phoca Gallery - image gallery extension
User avatar
herbie-lg
Phoca Newbie
Phoca Newbie
Posts: 3
Joined: 04 Mar 2018, 18:43

pictures partly missing in frontend

Post by herbie-lg »

Hello,
after a breakdown and rebuilt of our homepage I had to reinstall phocagallery completely new (I had all pictures backed up). That took me quite a long time.
After having finished about 2/3 of the phocagallery I noticed something strange: Though I got all thumbnail-pictures in my backend they are partly (!) missing in the frontend display (see: http://buergerverein-lueneburg.de/index ... autkleider).
Could anybody help?????

Thanks in advance,
Herbert

Tags:
User avatar
Jan
Phoca Hero
Phoca Hero
Posts: 47794
Joined: 10 Nov 2007, 18:23
Location: Czech Republic
Contact:

Re: pictures partly missing in frontend

Post by Jan »

Hi, I get 404 there :idea:

Jan
If you find Phoca extensions useful, please support the project
User avatar
herbie-lg
Phoca Newbie
Phoca Newbie
Posts: 3
Joined: 04 Mar 2018, 18:43

Re: pictures partly missing in frontend

Post by herbie-lg »

Sorry, but I tried to to figure out what happened myself a few days later, so I re-installed phoca. The most of it is okay now (see http://buergerverein-lueneburg.de/index.php/bilder), but the last 8 files made me stuck. 3 of them don't show any pictures nor was there a way to get thumbnails.
So I'm desparate if nobody can help.
Herbert
User avatar
Benno
Phoca Hero
Phoca Hero
Posts: 9086
Joined: 04 Dec 2008, 11:58
Location: Germany
Contact:

Re: pictures partly missing in frontend

Post by Benno »

Hi,
but the last 8 files made me stuck. 3 of them don't show any pictures nor was there a way to get thumbnails.
In welcher Kategorie fehlen die Bilder?
Ist die Miniaturbilderstellung wirklich aktiviert?

Freundliche Grüße,
Benno
User avatar
herbie-lg
Phoca Newbie
Phoca Newbie
Posts: 3
Joined: 04 Mar 2018, 18:43

Re: pictures partly missing in frontend

Post by herbie-lg »

Der Fall scheint (hoffentlich) gelöst nach vielem Probieren + Löschen + und Wiederaufspielen. Da hatten sich Kategorien in Unterkategorien entwickelt, die dann als Überkategorie ebenfalls wieder in Erscheinung mit jeweils untereinander Bezug nehmenden nicht anzeigbaren Bildern traten .....
Nachdem ich mir über den Web-Entwickler auf der Homepage angesehen habe, was sich da entwickelt habe, bin ich dann der Sache näher gekommen, allerdindings ohne herausgefunden zu haben, wie sich das "zusammengebraut" hat. Ich habe dann alles wieder gelöscht incl. der nicht anzeigbaren Bilder in der jeweiligen Zuordnung und anschließend alles neu aufgespielt.
Wo das alles herkam, entzieht sich meiner Kenntnis. Beim letzten Neuaufspielen habe ich m. W. nichts anders gemacht als vorher auch. Jetzt scheint alles wieder i.O.
Danke für die versuchte Unterstützung.
Herbert
User avatar
Benno
Phoca Hero
Phoca Hero
Posts: 9086
Joined: 04 Dec 2008, 11:58
Location: Germany
Contact:

Re: pictures partly missing in frontend

Post by Benno »

Gerne!

Freundliche Grüße,
Benno
Post Reply